Mergi la conţinutul principal
ILPO55

Intergenerational Learning Partnership Over 55

În octombrie 2014, partenerii proiectului ILPO55 Erasmus + au participat la prima întâlnire de proiect în Malta. Acest nou proiect îşi propune să abordeze diverse provocări și strategii europene și să ofere instrumente și abordări concrete în punerea în aplicare a gestiunii procesului de angajare pentru  persoanele fizice de peste 55 ani din  sectorul serviciilor financiare.

Obiectivul proiectului este de a sprijini împărtăşirea  competențelor existente la populaţia angajată cu vârstă de peste 55 ani, precum și angajarea acestor salariaţi care să  transfere competențele și experiențele de la locul lor de muncă  tinerei generații. Beneficiile ar motiva acest sector să devină mai activ și eficient, contribuind astfel la reducerea unor nepotriviri de competențe și la sporirea unui comportament antreprenorial. În consecinţă  rezultâ o mai bună exploatare a competențelor și experienței de muncă a personalului cu vârstă de peste 55 ani.
Partenerii participanţi la acest proiect sunt:

  • Malta College of Arts, Science and Technology, un institut de educaţie
  • Effebi Association, o asociaţie specializată în resurse umane, Italia
  • Institute of Banking Education NBS,  Slovacia
  • Institute of Financial Services (IFS), institut de educaţie pentru vârsta a treia, Malta
  • Malta Union of Bank Employees, sindicat
  • Mediterranean Bank Network (MBN), o asociaţie a băncilor
  • Uninettuno, un consorţiu de 43 universităţi străine din Italia
  • NIBE-SVV, institut de  educatie pentru băncile olandeze din sectorul asigurărilor şi investiţiilor
  • Scienter Espana, organizaţie de cercetare şi consultare in domeniul educaţiei si formării
  • ANUP-International, organizaţie specializată în educaţia adulţilor din Romania.

Mai multe informații și actualizări despre proiect ILPO55 vor fi postate pe siturile partenerilor de proiect.

Utilizam cookies pe acest site pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

De asemenea, folosim servicii de analiza si publicitate.